петък, 2 май 2014 г.

Пудра - хайлайтър Essence breaking dawn - ревю

Наистина е много добра. Това пише във всички блогове за козметика, ще го пише и тук. 
Като начало, добре е да отбележим, че нещата на марката са много добри, при конкретния продукт случая е същия. Пудрата е с много приятна цена от под 8лв., от предишна лимитиран серия на марката е, но това не пречи днес (01.05.14) да продължавам да я виждам по щандовете. Опаковката е типична за пудра - кръгла, прозрачна, палатмасова с капак. Консистенцията е много приятна - прахообразна, леко мазна с куп блестящи частици.
Лично аз я ползвам върху фон дьо тен и я нанасям с четка за пудра, пак на Essence. Благодарение на нея тенът на лицето ми става много приятен, а образувания филм върху кожата ми остава непокътнат часове наред. 
Харесва ми.
Ако съм оставила неясноти по въпроса, питайте :)


5 коментара:

  1. Ако си от София,откъде я взе?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Gabby.
      Аз я взех от Lilly на Гоце Делчев, но скоро я видях на щанда на Essence в магазина на Lilly в CCS (City Center Sofia). Като цяло пак казвам, има наличности в магазините Lilly, може би и в други, но там ги виждам постоянно.

      Изтриване
  2. И аз я имам,но съм я ползвала само два пъти.Купих си я защото съм фен на филма и исках да я притежавам.Допада ми и не е скъпа,но не е много подходяща за моята кожа,която е мазна .Не я чувствам много добре на кожата си.

    ОтговорИзтриване
  3. Ще изпробвам непременно! Отдавна си търсех подходящ за мен хайлайтър.

    ОтговорИзтриване
  4. При нас все ги няма тези лимитирани издания. Исках да си взема тази от серията "Оз", но не успях... :(

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...