сряда, 21 октомври 2015 г.

Овлажняващ околоочен крем Emu Oil Well


Днес ще ви разкажа за впечатленията си от един много интересен продукт, който ни беше изпратен за тест от вносителя на английската козметична компания The Emu Oil Well.
След шестмесечна упорита употреба на Strivectin SD (ревю за него можете да видите ТУК), кожата около очите ми явно привикна към него и започна да изглежда суха и уморена, затова ми се искаше да го сменя с нещо ново с различни характеристики.
Кремчето с масло от птица ему е в кръгла метална кутийка с капаче на винт. В нея се съдържат 25 грама от продукта и след двуседмична употреба вече мога да преценя, че ще стигне за много дълго време.
Когато го отворих, с удоволствие открих, че консистенцията му е достатъчно гъста и мазна, че да осигури добра хидратация. И въпреки, че е гъст, в никакъв случай не мога да го определя като тежък.


Ароматът е едва доловим и приятен. Аз го слагам не само около очите, но и в назолабиалната област, понеже кожата там също има нужда от по-специална грижа. В сайта на компанията пише, че е подходящ именно за моята тънка кожа, което доста ме обнадежди.

В съдържанието като съставки се открояват освен маслото от ему, също и хиалуронова киселина и така любимото ми алое. След нанасяне сутрин, кожата около очите изглежда жизнена и свежа чак до вечерта.
Кремът е подходящ като основа под коректор, но бих препоръчала да се оставят поне 10 минути между двете, тъй като все пак е мазничък.
Цената му е 21.90 лв и може да се закупи от ТУК.
Аз останах изключително доволна, тъй като не очаквах толкова бърз ефект, и то от не особено скъп продукт, и бих си го взела отново без да се замисля.


Продуктът ми беше предоставен от екипа на дистрибутура на марката за България, но мнението ми е напълно безпристрастно и въз основа единствено на личните ми впечатления.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...